Láda Bláha I. - Velorex 16/350 mechanika
     Sedm let čekala tříkolka v předrenovačním stavu na zahradě. Na jaře 2002 se dočkala. Rozebrání do šroubku, nastříkání a složení si Láďa provedl sám, plachty a sedačku si nechal udělat přímo na míru v Písku.

ren1001.jpg (40421 bytes) ren1002.jpg (32648 bytes) ren1003.jpg (41375 bytes)
  v roce 2006

 Láda Bláha II. - Velorex 16/350 
     Na jaře 2002 zakoupil kostru v Rokycanech a v létě se pustil do svého druhého stroje.Vlevo(obr.1) stojí pracovní tříkolka Ládi st., postavená na podvozku JAWA 250. Potažení koženkou si Láďa provedl sám. Vpravo je přikrytý jeho první stroj Velorex 16/350 - mechanika (obr.5)

ren2001.jpg (30830 bytes) ren2002.jpg (26799 bytes) ren2003.jpg (21084 bytes) ren2004.jpg (25163 bytes) ren2005.jpg (21394 bytes)
    generálka motoru
ren2006.jpg (25263 bytes) ren2007.jpg (19148 bytes) ren2008.jpg (37690 bytes) ren2009.jpg (34951 bytes) ren2010.jpg (24100 bytes)
 nový teploměr a rádio je hotovo

 Ing.Ota Svačinka I. - Velorex 16/350

     Po skončení sezóny v říjnu 2002 se Sváča rozhodl pro rekonstrukci svého stroje. Otrhat plachty a rozebrat tříkolku téměř do šroubku bylo otázkou asi 14-ti dní (pěkně v klidu, žádné honění). Za přispění týmového kolegi Ládi ml. začala půlroční práce. K obroušení kostry jsme použily flexu s drátěným kotoučem (spotřeba asi 4 ks kotouče). Stará barva jde docela rychle dolů. Částečně jsme musely nahradit spodní shnilé trubky novými. V lednu jsme provedly nátěr základní barvou a nástřik vrchní černé barvy. Okolo 20-tého ledna už vozítko putovalo do Písku k Rekům. Průběžně probíhal nákup nových dílů. Něco od Roberta Němce, zbytek po mototechnách. Nejhorší byla rekonstrukce předních blatníků. Vyrezlé díry byly opravdu veliké. Sváča namísto vaření použil technologii lepení speciálním metalickým lepidlem. Je to velice rychlé ale bohužel také drahé. Podlaha je ponechána zatím původní. Vypletení a centrování kol si provedl sám. Částečnou rekonstrukci motoru svěřil Láďovi ml. (doživotní záruka). V průběhu března začalo strojení - natažení elektriky, zapojení osvětlení, přístrojů na palubce, motoru, atd. V dubnu přelisování nové rozety (u kamaráda v JZD). Pod sedadlo použil místo pružin 10-ti mm lepenou překližku. Sedačka je tvrdší, neprosedává se a navíc pod ní vznikl celkem slušný využitelný prostor. Hotovo červen 2003.

ren3001.jpg (24049 bytes) ren3002.jpg (18294 bytes) ren3003.jpg (14857 bytes) ren3004.jpg (18462 bytes) ren3005.jpg (23838 bytes)
rok 2002
ren3006.jpg (19036 bytes) ren3007.jpg (18290 bytes) ren3008.jpg (43583 bytes) ren3009.jpg (38544 bytes) ren3010.jpg (27012 bytes)
u Reků v Písku

 

ren3011.jpg (45676 bytes) ren3012.jpg (61053 bytes) ren3013.jpg (85520 bytes)
v roce 2005

 Standa Holý I. - Velorex 435 čtyřkolový

ren4001.jpg (37084 bytes)

 

 Standa Holý II. - Velorex 16/350

     Na podzim 2005 se Standa, dohnán svojí manželkou, rozhodl pro rekonstrukci svého tříkolového stroje. Vše šlo jako na drátku a "za chviličku" byla tříkolka rozebrána. Opískování svěřil jisté firmě z Kladna, která má s tímto mnohaleté zkušenosti. I on musel částečně nahradit některé trubky novými, vyvařit dírky či nechat vyrobit potřebné díly, jelikož kostra byla částečně poškozena. V prosinci šla kostra do laku. Plachty si nechal ušít a poslat již v průběhu roku. Průběžně probíhal i nákup nových dílů. Za pomoci ostatních členů klubu je tříkolka v červenci 2006 připravena k jízdě a čeká ji první sraz na hradě Lipnice.

ren5001.jpg (25509 bytes) ren5002.jpg (16658 bytes) ren5003.jpg (25063 bytes) ren5004.jpg (26620 bytes)
 

 Václav Kšír I. - Velorex 435 čtyřkolový

   

ren6001.jpg (57646 bytes)